och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med


vakna och mötas av en hel vit gräsmatta var nog inte det man hade hoppats på efter de senaste dagarnas väder.


gårdagen bestod av kaj, film, vallarna med lite "lammkött", kyla och mys.
riktigt behövligt efter att legat hemma xantal dagar.
skulle verkligen behöva ta tag i fysiken som det kommer ett efterlängtat prov på efter lovet,
men känner jag mig rätt tar jag tag i det i samma veva som skolan börjar.
vi får se hur det blir med det. nu ska jag iaf försöka äta lite frullebulle

lateroooo

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahaha bilden <3

2010-04-05 @ 14:27:26
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0