so it comes a bitter end, guess I blew it once again

kul att det alltid finns sådana bilder på min kamera varje gång jag ska lägga över dom på datorn.


har sovit sjukt dåligt i natt, och jag har inte den blekaste om varför. något jag vet är att jag har ont i huvudet och i halsen som en gnu, vilket kan vara en anledningen. och personen som orsakat detta ska jag personligen slakta om det blir så att jag inte kan spela seriepremiären i helgen, akta dig.
sovmorgon idag och gick upp allt annat än den tid som behövdes så det resulterade i lite extra tid till datorn.
men strax ska jag kila och möta kaj så drassar vi till skolan för en toppen dag,
OCH NU SLUTADE DET SNÖA, HIGH FIVE

Kommentarer
Postat av: isabelle

fan vad seeeexig

2010-04-22 @ 18:24:44
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0