I'm not the one to blame


vi har way too much tid över, såååå jaaaa - en lista!
kaj
klara

 

Du heter:
Klara Johansson Hietala

Kajsa Ahlbeck

Smeknamn:
Har för trista vänner så ingen har kommit på något vettigt
Kaj!

Låt som när du är ledsen sörjer till?
John Mayer eller Joshua Radin låtar, fast det varierar
Har du tänkt på din egen begravning - Snook

Beroende av:
Mobil, ipod, stimorol sense, lypsyl
Mat

Vad tror folk om dig?
bortskämd, dryg
snäll och omtänksam

Stämmer det?
Nej, eller, det beror väl på.
Absolut!

Vad får du oftast komplimanger för?
Personlighet

Hur imponerar man på dig?
Vara sig själv, stå för sina känslor, självsäker (inte för mycket) och charma.
Med ett fett bankkonto och utseende!

Brukar du skratta för dig själv?
Flera gånger om dagen

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"grattis på den otroligt stora dagen klara. du måste vara den coolaste 17-åringen jag känner. stolt över dig <3
nog för att jag inte var först men jag var fan bäst!"
"hehehe. jag är också sugen!"

Har du haft sex idag:
Vi har saxat med varandra

Hur svarar du i mobilen:
"Ah hallå"

Vem ringde du senast?:
Jag ringer inte, folk ringer mig!
Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att hon lämnat in sin nyckel och var nöjd med sitt hår och skulle träffa sin kärlek en annan dag.
Frågade vars jag befann mig

Antal timmar sömn inatt:
8 broder!
4, tungt bror

Sov du ensam:
Inte ens i mina vildaste fantasier, svar: nej.
Saxade med two bitches sir!

Brukar du komma i tid:
Tidsoptimist
På håret!

Hur känner du dig nu:
Mätt, naken, varm, kissnödig, snygg
Kissnödig, trött, taggad!

Vanligaste färg på dina kläder:
Hudfärgat all over!
Mångfärgat all over!

Vad tycker du om fötter:
Äckliga och behövliga.
Word på Klara!

Vad saknar du:
Farfar, kärlek, en hel drös personer och flera miljoner kronor.
En väl fungerande mobil

Hade du en bra kväll igår:
OM den var! Awesome
Enastående!

Favorit dryck på morgonen:
Juice!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Längesen klockan var innan 00

Är du blyg?:
Långt ifrån
Stundtals!

Sysslar du med någon idrott:
Fotboll och äter

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ibland.
Nej, men man kan ju testa gå förbi en gång till?

Har du spytt offentligt:
True story
Japp!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Gå utan tröja offentligt, ha sex och gå på toa

Är du nöjd med ditt liv:
Med dom sakerna som jag får ut något av och trivs med.
Bergodalbana

Är du bortskämd:
Inte enligt mig själv.
Nej.

Vad gör du i morgon:
Gör Stockholm osäkert och haffar.

Vad är det värsta du vet?:
Falska människor, folk som inte står för vad dem gjort och inser när dem gjort fel.
Samesame plus cancer.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Det har jag absolut, dock finns det nog några som kommer trilla av och komma till under livets gång.
Ja! (trött tjej)

Vad är det finaste du fått?:
Mitt liv.

En speciell dag du minns:
3 Oktober 2003, 10 Juni 2010
Minne som en guldfisk!

Du samlar på:
Har för mycket saker för att samla på ännu mer saker.
Inget alls, minnen, stenar, papper

När grät du senast:
Några dagar sen tror jag nog att det var!
Natten till måndags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara, resa, skänka till cancerfonden.
Slösa och investera så jag fick ännu mer miljoner

Vill du gifta dig:
Denfenitivt.
Aaaapsolut

Vill du ha barn:
Helt klart.
Helst tre!

Är du musikalisk?:
Inte mer än en guldfisk
Har klarat nybörjare på GH.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Loka, krusbär/päron
Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja, dom gör ju det.
Sir, yes sir!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Några gånger ja.
Ja.

Biter du på naglarna:
Aldrig gjort kommer aldrig göra!
Försöker sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0