det sägs att det finns nånting bra i det som sker





på så kort tid har du blivit en av dom få som jag verkligen litar på när det gäller vad som helst.
det känns rätt sjukt, att jag för 5-6 månader sen satt och gav dig "bitchblickar" i klassrummet. haha, jag kan bara skratta åt det.. tjejer alltså..
men bara så du vet, världens bästa isabelle auru, jag älskar dig.
du är verkligen sjukt bra men jag tänker inte skriva en hel uppsats om dig där jag säger hur mycket du betyder för mig och allt vi gjort, för det första vet du redan det själv och allt vi gjort ska man inte prata om. men jag ville bara ha det sagt, och jag finns för dig - som du finns för mig. tre år


nu; plugga för matte a nationella och sedan träna bort lite energi

Kommentarer
Postat av: isabelle

åh, mitt hjärta!

du & jag, vi är bäst. 3 år, och 3000 till. har så sjukt kul med dig, och jag älskar dig <3 love till dig klaris

2010-02-02 @ 17:14:33
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0