du visste nog att jag hade mina skäl, ett sätt att ge, ett sätt att ta -



du gör mig verkligen inte klok nånstans, ingenstans.
gå från 100 till 0, och sedan till -5000. det är nog du, exakt hur du är. upp och ner och kors och tvärs.
varför står vi här? du hade kunnat valt den andra vägen?
jag blundar i en frusen tyst minut, din skönhet inspirerar till en lögn.



slutade halv ett igår istället för halv fem, ett idag ist för halv fyra och hade sovmorgon. det rullar på rätt okej just nu faktiskt. så nu har jag och lovisa hunnit sola och nu borde jag verkligen plugga för att ens få ett betyg på nationella imorgon. ingen träning ikväll heller, så nu ska jag springa och fixa te.

don't cry for anyone who won't cry for you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0