men jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå

jag vet inte vad jag ska tro om dig längre. när ett och annat bara börjar komma fram vet jag inte om det är värt att ens försöka kämpa för något. men vi har hållt på såhär så länge jag kan minnas att vi vetat om varandra. antingen så har allt det här varit waist of time eller så är det faktiskt så att det faktum att vi inte kan vara utan varandra är något som betyder något. något mer än vad vi kanske inser. jag vet att jag sagt det så många gånger förut, men nu eller aldrig. efter allt det som bara kommer fram så orkar jag inte ha det såhär. antingen ger du det en ärlig chans, eller så skiter vi fullständigt i allt. "du har bollen"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0