tonight i'mma let you do your thing


igår var en bra dag och kväll med dels hon på bilden, take on me - take me on

imorgon är det skola, och jag vill inte. jag vill inte jag vill inte jag vill inte. jag vill ha ett till lov.
men om sisådär 9 dagar tar jag mitt pick och pack och far ner till kusinerna i schweiz och glider upp mot alperna, och på påsklovet blir det träningsläger i malmö med damlaget och påskhelgen ser ut att luta åt en resa, london eller så. inte så jätte tokigt. skönt att få lite mer ledigt.
men innan det sker så ska jag dra mig till cms och köra lite spinning/skivstång för allra sista gången, för nästa helg börjar träningsmatcherna.
hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0