i can see it going down




det är över, totalt över. och jag vet inte riktigt vad jag känner om det, men. jag tror det.. känns bra. allt sker ändå för en anledning och man får vara glad för det som varit. now, looking forward!


ÅRET 09.

Hur har året nollnio varit för dig? - i det stora hela, riktigt bra
Bättre än förra året? - det fanns vissa saker som var bättre detta året osv
Har du träffat några nya vänner? - ett större antal!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - absolut
Har du flyttat under år nollnio? - neps
Har du hittat en ny låt som du älskar? - mångamångamånga
Isåfall vilken? - som sagt, många
Har du druckit alkohol? - yes sir
Har du rökt? -  neps
Har du kysst en främling? - på sätt och vis, ja


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - över förväntan
Har du strulat med någon? det har jag nog
Har du varit kär? - i början av året, japp
Har du sagt jag älskar dig till någon? - till vänner, mamma och pappa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - dom jag sagt det till
Har du haft ett hemligt förhållande? -  det började väl på sätt och vis hemligt, men vi sa aldrig att vi hade ett förhållande

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? -  nej, och det är jag glad för
Har någon i din släkt avlidit? - ja, min riktiga farfar
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nope, snäll flicka
Har du varit i slagsmål? - nån gång i månaden sådär..

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - säkert, men learning by doing
Isåfall vad? - kommer inte på något direkt nu
Har du skämt ut dig? - säkert på ett eller annat sätt, men det är bara att bjuda på.
Har du ljugit för en vän? -  ja, och det var det värsta som hände nåll nie
Har du varit ute en hel natt? - sure thing
Har du blivit tagen av polisen? - neheru
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - japp!
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - flertal gånger

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - gripen
Har någon varit elak mot dig på skolan? - haha, nejrå
Hatar du någon på din skola? - h-z?
Har du gjort något framsteg? - det har jag nog, hoppas jag..
Har du haft alla rätt på ett prov? - nej det tror jag inte, haha

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - det är en sak som är säker
Har du förlorat en vän? -  nära på, twice
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - svar ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - då jag ljög så ja, vilket var det dummaste jag gjort
Har du ljugit för din bästavän? - never
Har du haft en relation med en vän? - say what?

Har du många killkompisar? - helt klart


ojoj, för mycket fritid. men mitt 09 - känns som att det ska komma i bildformat snart.
to do; dusch, dega

SMACK

Kommentarer
Postat av: isabelle

feeeeeeeett snygg bild hjärtat

2010-01-07 @ 22:50:16
URL: http://isabelleauru.blogg.se/
Postat av: klara

tack mitt hjärta, du är super snyggis :*

2010-01-08 @ 22:24:34
URL: http://elinklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0