du är inte en i mängden men jag är en utav dom


nu har jag alldeles för mycket tid att tänka över allt.
och jag vet inte om jag ens kommer fram till något vettigt,
jag bara tänker. jag tänker alldeles för mycket också.
dock måste jag göra något åt mitt hår, typ nu. det är bara äckligt och galet.

peppar peppar att jag hinner somna ikväll innan solen går upp vilket varit vid 03 dom senaste dagarna.
då kan jag aldrig somna och ställer mig i köket och stirrar i kylskåpet i hopp om att hitta något gott och sen tittar jag på när solen går upp. inte bra vana, inte bra. usch. fast det är rätt fint ändå.
nu regnar det. och jag ska ställa mig i duschen en evighet.
nej fan jag mår inte bra. jag är nog inte frisk. hejhå
sista ordet där går att trycka på.


Kommentarer
Postat av: isabelle

man måste ju få drömma lite ? (a) jajajaja, köp en med hjärtan på också, när du ändå är i farten gulligull<3333 ;)

2010-07-27 @ 00:36:08
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0