i honestly believed in you

fördriver tiden lite, sen är det mys med andie.

1. Mitt namn? - Elin Klara Maria Johansson Hietala
2. Exakt ålder? - 16
3. Vart bor du? - på öster ungefär.
4. Syskon? - inte ett enda!
5. Husdjur? - har haft fiskar, men dom vantrivdes väl kan man säga
6. Färg på ditt hus? - vitt och grått
7. När är du född? - 11 Augusti
8. Klass? - NV09a
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Har du något jobb? - mer eller mindre, ja.
11. När ska du sova ikväll? - jag brukar inte riktigt planerat det faktiskt!
12. Mitt största intresse? - fotbollen, även fast det börjar avta. annars finns det nog inget speciellt.
13. Duschat idag? - det har jag allt!
14. Kramat någon idag? - levt i celibat idag!
15. Pussat någon idag? - nix
16. Vad har du ätit? - två mackor och ett äpple. oj..
17. Dagens klädsel? - bikini all day long.
19. Dagens bästa? - när pappa frågade om jag skulle med till piren och testa hans nya gummibåt.
20. Dagens roligaste? - pappa
21. Har du många vänner? - jag har så jag klarar mig!
22. Vad ska du göra idag? - idag? ikväll snarare, andie kommer och vi ska mysa satan.
23. Vem kramade du senast? - felix
24. Hur många vill du ha sex med? - det är väl inte så relevant, eller?
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - jajamensan!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - tror nog att det var mami
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Felix - på ställningar ståendes :)

FAVORIT
31. Film? - det finns en hel del bra!
32. Låt? - det går i perioder, men lars, coldplay, håkis, joshua och kent funkar alltid!
33. Mat? - allt som tåls att kallas mat!
34. Dryck? - just nu har jag en crush på loka faktiskt
37. Stad? - luleå, new york och stockholm!
38. Land? - hoppas på att kunna skriva zanzibar efter julen!
39. Ämne i skolan? - skulle nog säga matte om något.
40. År? - 1993

SENASTE
41. Personen du tänkte på? - mami
42. Personen du kysste? - Felix
43. Gången du spydde? - var nog ett bra tag sen
44. Gången du grät? - inte allt för längesen skulle jag tro!
45. Pizzan du åt? - inte ätit pizza på år och dar faktiskt
46. Gången du var i göteborg? - någon månad sedan!
47. Gången du var i stockholm? - 3 veckor sen skulle jag tippa på
48. Gången du var full? - bra fråga.
49. Gången du var hög? - aldrig.
50. Personen som såg dig gråta? - måste nog varit ella.

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - bägge, beroende på sällskap och humör
54. Tv-spel eller datorspel? - båda två
55. Singel eller upptagen? - beror på upptagen med vem/när/hur
56. Kyssas eller kramas? - båda två tillsammans
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad for sure
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel utan tvekan.
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - beror på
62. Choklad eller lakrits? - båda två
63. Göteborg eller stockholm? - ytterligare en båda två
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - right
65. Coca cola eller fanta? - coooola.
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älska&älskas
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL
70. Personer du älskar? - det är nog ett antal.
71. Personer du hatar? - nog två
72. Personer som sagt jag älskar dig? - det är en drös.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - säger jag det kommer jag klassas som slampa. men det var på gothia kan jag erkänna
74. Glassar du ätit på en dag? - det har nog blivit en hel del.
75. Antal festivaler du ska på/har varit på i år? - inte en enda, tyvärr.
76. Gånger du haft minnesluckor? - enstaka gånger
77. Piercingar har du? - nada.
78. Personer du saknar just nu? - felix, bella, farfar, amanda och några få till
79. Gånger ditt hjärta brustit? - inte en enda gång.

VEM
80. Vill du kyssa nu? - channing tatum.......
81. Ska du träffa imorgon? - det får vi la se! åtminstone två tror jag det blir.
82. Sjöng du senast för? - andrea var det nog som fick lite skönsång.
83. Hade du senast en msn konversation med? - använder inte msn längre faktiskt.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Felix
85. Vill du ta med på en resa nu? - felix eller mami
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - vore synd om jag skrev och den personen råkade se det. kan bli ett himla ståhej!
87. Förtjänar att dö? - ingen jag kommer på just nu.
89. Vill du sova brevid inatt? - min boyiii

VAD
90. Gör dig glad? - älskling och mina vänner
91. Gör dig ledsen? - folk som bara vill förstöra för andra och är självupptagna
92. Vad vill du helst göra nu? - gå ut och fota eller bara gå i en evighet.
93. Önskar du att du slapp göra? - tänka så mycket ibland.
94. Vill du ha nu? - pengar i stora lass, mums
95. Önskar du dig i födelsedagspresent - ny systemis eller en iphone 4, och pengar skulle jag tro.
96. Längtar du till? - fredag/lördag - luleå
97. Tycker du om dina betyg? - var bättre i högstadiet, betyldigt mycket bättre.
98. Ångrar du i ditt liv? - dumt att ångra, man får lära sig av sina misstag istället.
99. Är det bästa som har hänt dig? - dom som gör mig lyckliga och som jag kan lita på.

herre min gud, tog inte ett litet tag det där. nu ska jag äta sen rullar andie in här.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0