22.56



jag har kommit på ur otroligt lättretad jag kan vara när det kommer till vissa saker.
jag syftar till största delen på när folk "tar" saker som dem sett någon annan stans, någons blogg, face osv. och gör det till "sin sak".
det kan vara små saker, låtar, texter, bildidéer you name it. jag kan verkligen spåra ur på sådana saker, trots att jag vet att jag kan göra det själv någon enstaka gång. dock utan en tanke på hur jag själv skulle reagerat. för jag gör det, reagerar, helt galet mycket trots att jag håller det inom mig.
var lite kreativa själva, kom på egna saker eller vad tusan som helst.
ville bara få ut det, det har legat och gnagt ett tag. men nu så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0