I got it bad for you, I saved the best I have for you and I would fall out into the night without your love - I can’t go a minute without your love


bra charmig jag kan vara ibland

uppe med tuppen och hade världens värsta mardröm, herre min gud. skönt att vakna och veta att det bara var en dröm. var väldigt längesen jag drömde faktiskt.. inte det roligaste.
har i alla fall precis ätit frulle så nu ska jag kolla biljetter till New York, kommer bli toppen!
måste erkänna att jag älskar när vädret är såhär, man kan ta sig tid att göra saker som man aldrig gör annars och man slipper ha ångest över att inte gå utanför dörren.
ikväll ska jag i alla fall träffa andie, får se vad för galet vi kan hitta på. blir alltid något!

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0