tell me what i wanna hear


jag saknar dig varje dag

kvällen med andrea slutade med att vi satt ute med filtar under ett parasoll i regnet med en engångsgrill och musik. grillade mashmallows och pratade en hel del. min fina
igår grillades det och mystes på rejält hos fia sedan tog jag mitt pick och pack och mötte felix, vi hyrde film (för ovanlighetens skull) och myste.
nu ska jag jobba lite hos mami sen är det match mot Hällbybrunn och tre poäng måste plockas, senare kanske jag ska träffa robert. väldigt längesen så det vore trevligt! vi får se, det blir som det blir.

Kommentarer
Postat av: isabelle

ååååh, jag saknar dig min kära<3 såså tomt :(

2010-06-20 @ 18:04:00
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0