the best thing about tonight is that we're not fighting, i know you think that i'm not trying - but hold your breath because tonight will be the night that i'll fall for you



sitter i skolan och skriver klart mitt allra allra sista jag har att göra i ettan och väntar på bella som skriver klart sitt prov. sedan ska vi dra en runda på stan med camilla och ikväll blir det vårsoaré (?) på skolan med camilla, lovisa och bella, sen tror jag nog att david, marcus och erik skulle med. återstår att se, blir nog trevligt hur som helst. efter det blir det en solning och sedan hem och mysa med bella. ska även hinna träffa min bebi ett tag, det fixar vi också!


skolavslutning imorgon och det är helt sick.


Kommentarer
Postat av: isabelle

myspysssssssss <3

2010-06-12 @ 18:41:49
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0