I'm not gonna stand and wait, not gonna leave it until it's much too late. On a platform i'm gonna stand and then say: That i'm nothing on my own and i love you



Var kommer du ifrån?
- Halva Sverige, halva Finland
Fullständiga namn? - Elin Klara Maria Johansson Hietala
Hur gammal är du? - 16
När fyller du år? - 11 augusti
Tycker du om någon just nu? - Det gör jag helt klart
Jag samlar på? - Just nu, glasspapper
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vilken tid gick du upp idag? - Kring halv elva
Har du sovit i din egna säng inatt? - I did
Har du sovit ensam inatt? -  Tyvärr ja.
Har du strumpor på dig nu? - Icke sa nicke
Hur svarar du i telefon? - "Hej det är Klara" eller bara "Hallå"
Vad ska du göra ikväll? -  Sova mig frisk tills imorgon och äta glass
Vad ska du göra imorgon? - Gå i skolan (tror jag) sen åka till Örebro till Nadjas student!
Var vill du bo när du blir stor? - Antingen någonstans i Sverige eller i New York
Vad vill du bli när du blir stor? - Har absolut inte den blekaste
Är det okej att gråta? - Absolut
När grät du senast? - Minnet är bra men kort
Vilken årstid tycker du bäst om? - Alla är bra på sitt sätt, nu är det dock sommaren som är mest välkommen
Laddar du ner musik och filmer från internet? - Inte mycket filmer, mer musik
Skulle du göra om du vann en miljon? - Skulle nog spara en del men även spendera en hel del också!
Bär du glasögon eller linser? - Nix
Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder? - Absolut inte, dock tycker jag det är bättre kvalite.
Har du hål i öronen? - Faktiskt inte
Har du någon tatuering? - Så fort jag fyller 18 ska det sitta en i nacken
Vad är det viktigaste hos mosatta könet? - Utseende och personlighet
Vad spanar du in först hos någon? - Oj.. Det kan jag nog inte svara på.
Vill du gifta dig? - Det vill jag helt klart
Vill du ha barn? - Absolut!
Solar du ofta? - Det går i perioder, ibland ofta - ja
Är du bra på att laga mat? - Kungen! 
Gillar du att dansa? - Beror på sällskap, humör och tillstånd
Hur vig är du? - Lika vig som ett gummiband (kassaskåp)
Vilken är din favoritglass? - Ben&Jerry's och Surprice
Tror du på liv efter döden? - Har för mycket annat att tänka på än döden
Bor dina föräldrar tillsammans? - They do
Är dina föräldrar gifta? - Inte det inte.
Har du bra betyg? - Hade i 9:an, nu skulle dom väl kunna vara bättre.
Det senaste som gjorde att du skratta - Felix
Morgon eller kvällsmänniska? Är jätte olika, dock väldigt, väldigt sällan som jag är morgonmänniska men inte alltid kvällsmänniska.
Vilka hårfärger har du haft? - Alltid varit mer eller mindre blond, förutom när jag var i princip nyfödd, då var jag mörkhårig
Är du beroende av något? - Mobil, Ipod, lypsyl, stimorol sense (tuggummin)
Röker du? - Nix
Senaste låten du hörde? - Teddybears STHLM – Yours To Keep
Brukar du bädda sängen? - Haha, långt ifrån brukar - snarare aldrig
Vad var det senaste du sa? - "Okej, hejdå puss" till mami när hon ringde
Vem kramade du senast? - Mamma skulle jag tippa på
Saknar du någon nu? - Felix, farfar, elina, ida, andrea, kaj, sara och en hel drös andra människor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0