isabelle baby auru



vi och våra idéer alltså, nu är det glasstest hela sommaren som gäller. och även inget godis, inget chirre osv, ingen läsk, inget fikabröd you name it, hela maj och juni ut! tagga.
idag började vi alltså med glasstestet (ska äta ha ätit alla glassar minst en gång tills sommarlovets slut, och spara omslaget (pappret runt dvs.)
idag var det cornetto bröllopsslut som testades för min del, sjukt dyr (som de flesta tyvärr blivit) - 27 kr om jag inte minns helt fel?
den var i alla fall inte värd det, visserligen var det stor och god, men vem fan betalar 27 spänn för en strutglass? njaaa..
okej, jag och recensioner går inte hand i hand.
den får iaf 4/5 glassar för smaken (men priset drog nog ner den till typ.. 3/5) - ah 3/5 glassar.
bellas blogg hittar du här.

jag och bröderna (lovisa,kickan,camilla) har jobbat på brännan och pluggat matte sen klockan 4, så nu äre sängen. matte b nationella i 4 timmar imorrn, hell yhea
dock är det bara exakt två veckor tills jag har sommarlov, det är ett fett smek på det!

Kommentarer
Postat av: isabelle

cooooooooooola vi är då :D

2010-05-28 @ 07:07:06
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0