tidsfördriv

Just nu tänker jag på att jag verkligen borde plugga

När jag vaknar på morgonen är jag trött oavsett hur länge jag sovit

Min mobiltelefon är min andra halva. går inte en meter utan den, iprincip

Imorgon kommer jag gå i skolan och släpa mig till gymmet

Ikväll skall jag umgås med min allra bästa kaj

När jag bakar äter jag alltid upp smeten

Sist jag grät insåg jag att jag har världens bästa mamma

Kärlek är något av det finaste som finns

I somras var jag lycklig, sjukt jävla lycklig

Jag pratar för mycket

Jag lyssnar just nu på lykke li

Jag är sämst på att svara i hemtelefonen

Jag är bäst på att hitta på ursäkter till att inte göra saker

Den bästa känslan är när man har något att se fram emot

Jag är rädd för spindlar och mörker

När jag lagar mat gör jag det med kaj

Jag blir störd människor som inte bjuder på sig själva

Jag brukar få komplimanger mitt hår och min rumpa. hah

Jag glömmer aldrig håkan på hovet med kajsi.

Jag vill ha håkans turnéavslutning i gbg, sommarlov, nästa torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0