vi går ut och brinner upp i natten och skyller allt på våra fyllehuvuden

love of my life, my soulmate
ändrade planer och nästa vecka kan man ju göra annat än jubla över.
psykologi analys, matte c nationella, svenska b litteraturhistoria prov, kemi b labbrapport (fredag den här veckan), biologi b labbrapport, engelska b läxa, och sen kommer ju även lite små läxor här och där som plåster på såren.
däremot tar jag mitt pick och pack och rullar till zermatt efter den fina veckan. först ska jag till vårdcentralen och styra upp min hals/hosta sen är det kaj, träning, PLUGG. gosigos

Kommentarer
Postat av: kajsa

men snällt då

2011-02-08 @ 16:23:28
URL: http://www.kajsamartensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0