du slutar aldrig att förvåna mig

Namn: Klara Johansson
Längd: 168 cm skulle jag nog tippa på
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: Blond, eller något i den stilen
Önskar du att du bodde någon annastans: Nej, man hittar ändå saker och människor att störa sig på oavsett vars man bor. Man får göra det bästa av det, men gärna luleå.
Är du kär just nu? Kär skulle nog vara fel ord, men inte långt ifrån
Bästa låten? After tonight
Bästa minnet från sommaren 2009? Skulle nog vara veckorna i norrland, och grekland med Karoline.
Är du redo för Beach 2010? Jag är alltid redo!
Vad vill du ha just nu? Oändligt med pengar att shoppa för, inklusive en viss person.
Tänker du på självmord: Nej.
Är du nöjd med ditt utseende? Vissa delar av det, klart det finns saker man skulle vilja ändra på
Är du nöjd med ditt hår? Nej, känns mest som att det är i vägen.
Blondiner eller brunetter? Spelar ingen roll
Tycker andra du är attraktiv: Kan inte jag svara på
Använder du droger: Inte det inte
Vilka shampoon använder du: Kérastase eller schwarzkopf
Vilka parfymer använder du: Burberry eller Chanel, för det mesta
Vad är du rädd för: Falska personer.
Vad har du gjort idag: Varit i skolan, stan, solat och snart jobbat
Var det kul: Haha, det dög.
Snyggaste kändisen? Henrik Lundqvit, utan tvekan. Och några till
Hur tidigt stiger du upp:
Det varierar, kring sju-halv åtta i vanliga fall
Använder du hårspray: Inte ofta
Kan du stå på händer: Smidig är nog mitt mellannamn
Favorit serie: DHW, GG, Svenska Hollywoodfruar
Håkan hellström eller the Ark: Håkan, helt klart
Salt eller socker: Salt
Gillar du kethup: Ja emellanåt
Är du glad nu: Ska inte klaga
Var du glad igår: Delar av dagen!
En dålig egenskap hos dig: Glömsk och kan lätt bli irriterad för småsaker
En bra egenskap hos dig: Omtänksam skulle jag tro.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: I do
Göteborg är:
Guld stad!
Mer värt än guld:
Vänner och familj
Din syster är: Finns inga systrar eller bröder för min del
Spaghetti eller makaroner: Beror på
Ett land jag helst vill besöka: Kina eller Japan
Antal Ärr du har på kroppen: Inte den blekaste!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0