f ö r d r i v a t i d e n

Dagens humör: sjukt positiv

Dagens mående: bortsett från att jag försov mig imorse så, grymt

Dagens borde: plugga!

Dagens frisyr: toffs, eller.. säger man hästsvans? ponnytail...

Dagens smink: mascara, rouge conceler, ögonskugga. typ

Dagens doft: chanel - chance

Dagens klädsel: sammetsleggings, gröna converse, svart linne, kofta

Dagens planer: plugga..

Dagens materiella vill ha: sommar och dig

Dagens fundering: ingen alls, sjukt skönt

Dagens beroende: lypsyl, mobilen, ipod - som vanligt

Dagens tråkigaste: biologin..

Dagens längtan: helg, sommarlov

Dagens superlängtan: sommarsommarsommar

Dagens tidning: veckorevyn

Dagens låt: this is my life, marchin on, mannen i den vita hatten (16 år senare)

 

 

 

jag är så charmig ibland, men bjuda är grejjen - det har jag och isabelle gjort idag, det gör vi alltid. i love u

Kommentarer
Postat av: isabelle

snyggg du är bby

2010-03-04 @ 11:52:10
URL: http://isabelleauru.blogg.se/
Postat av: klara

tack bby, får höra det rätt ofta. du är inte så pjååkig du heller

2010-03-04 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0