jag är livsrädd för att leva men jag är dödsrädd för att dö

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? ingen större betydelse, fast han ska ju inte se ut som en påse skit
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? alla brudar i laget
4. Hur lång är du?: 167-68 kanske ?
5. Vilken är den senaste filmen du sett? : coco chanel
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen : "be mig inte att komma till dig då.."
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? :  beror på situation och person
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? : inget dära, sambos
9. När såg du senast din mamma? : halvtimme ungefär
10. Icke godkänt i något ämne? : nej
11. Mvg i något? : absolut
12. När vaknade du idag? : nio
13. Vilken är din favoritplats? : luleå, eller nästan var stanns med bra sällskap
14. Vilken plats föredrar du minst? : skolan och stundtals utomhus vid den här tiden
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? : det återstår att se
16. Hur stor är din säng? : skönt stor
17. Vad sover du i? : min säng, oftast
18. Hur många kuddar har du i sängen? : 3
19. Var har du bott/bor?: nyköping i x-antal hus
20. Tycker du om kinamat? : totalt
21. Tycker du om kaffe? : om jag gör
22. Vad dricker du helst till frukost? : te
23. Kan du spela poker? om kan spela inte betyder, "är du bra på poker" så ja
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?: inte känner men vet
25. Vill du ha barn? : absolut, dock inte ännu
26. Kan du några andra språk än svenska? : spanska & engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? : inte det inte
28. Föredrar du havet eller en bassäng? : båda är bra, men det beror på
29. Vad spenderar du helst pengar på? : det jag vill ha för stunden
30. Är du cool? onödig fråga
31. Kan du snurra tungan? : klart jag kan!
32. Vem är den roligaste människan du känner? det finns några stycken, guldstjärnor
33. Vad har du för ringsignal? : det vet jag knappt själv
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? : finns säkert sparat någonstans
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? : tröjan jag har på mig
36. Kan du byta olja på bilen? : ursäkta?
37. Vilken var den senaste boken du läste? : populärmusik från vittula
38. Har du haft sex under den senaste månaden? : vad gör man då?
39. Dansar du i bilen? : vem dansar INTE i bilen?
40. När var du i kyrkan senast? : oj, längesen
41. Hur många hål har du? vad definieras som ett hål?
42. Har du någon piercing? : faktiskt inte
43. Har du någon tatuering? : snart, förhoppningsvis
44. Gillar du någon just nu? :  gillar och gillar.. har bra känslor för
45. Har du provat droger? : ickenicke
46. Röka eller snusa? : inget faktiskt
47. Har du pojkvän/flickvän? :  inte för stunden nej
48. Vad är ditt mobil nummer? : 112, höhö
49. Vad ska du göra ikväll? : dricka vatten, ta en ipren, sova och kolla på film
50. Har du några syskon? : inga överhuvudtaget
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? : oändligt



ipren, vatten, film, sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0