the more i know the less i understand, and all the things i thought i knew - i'm learning them again


du får mig att hoppas, så förstör inte det här nu.

precis kommit hem från stan där det blev en kortis fika med bellsi på coffe, skulle egentligen pluggat och kom precis på mig själv med att vi inte ens tog upp det ämnet. men, imorrn bitti blire andra bullar.
började tolv imorse och stannade kvar i skolan till hela klockan 4 när jag kunde slutat ett. men rätt behövliga timmar, ligger till och med ett kapitel före i matten nu. hejaheja, nu äre nya tag med skolan även om jag är så sjukt skoltrött så det finns inte! men lov nästa vecka och imorgon är det åre, och om exakt en vecka imorgon är det malmö på schemat med stan's bästa damlag. och vi spelar förövrigt svenska cupen ikväll, viktig match.
nu ska jag packa på lite,
kysssssss

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahahaha, duktiga vi var på pluggandet. men va i skolan runt 9 så jäkalar :) <3

2010-03-31 @ 20:47:09
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0